Notizie - Linyang hà participatu à a 3ª Mostra Internaziunale di Tecnulugia è Equipamentu di Metrologia di a Cina (Shanghai) 2021

U 18 di Maghju, a 3a Mostra Internaziunale di Tecnulugia è Equipamentu di Misurazione di Metrologia in Cina (Shanghai) 2021, sponsorizzata inseme da l'Associazione di Metrologia di Shanghai è l'Istitutu Chinenu di Metrologia, hà iniziatu in Shanghai World Expo Exhibition & Convention Center.

Cum'è una di l'imprese principali in l'industria di l'energia intelligente, Linyang Energy hà mostratu un controller d'energia, un metru IoT intelligente è un concentratore d'oltremare, un metru di watt-ora di prepagamentu d'oltremare è un concentratore, un cullettore è un metru Din Rail intelligente per u mercatu off-grid, applicazione. suluzione inseme cù prudutti terminali, controller di energia è metri IoT, soluzioni di sistema AMI d'oltremare, suluzione per u cuntrollu di l'energia intelligente, chì serve l'occasione per i clienti di amparà a forza cumpleta di Linyang in l'area di misurazione intelligente.

 

上海计量展1

 

上海计量展2

 

 

I dui prudutti di u controller di energia è u metru intelligente di watt-ora adoptanu una piattaforma hardware, un software funzionale è moduli strutturali per risponde à e richieste di almacenamentu di massa è cullezzione multipla, sustene u sistema di serviziu di u sviluppu di l'affari emergente di l'energia è migliurà efficacemente a rata di utilizzazione di a rete elettrica. equipamentu è efficienza energetica suciale.

 

上海计量展4

 

Basatu nantu à i standard di cumunicazione avanzati internaziunali è in virtù di a so putente funzione di cullizzioni, sicurezza di dati, capacità d'integrazione plug-and-plug, funzione di autodiagnosi, funzione di rapportu ricca è altri vantaghji, Linyang hà furnitu à l'utilizatori d'oltremare una gamma completa di multi- analisi di dati angulu è supportu di dati più detallatu.

 

上海计量展3

 

A soluzione intelligente di cuntrollu di l'energia Linyang hè una raccolta di informazioni cumpleta - analisi-sistema di vending, chì integra tecnulugia di cumunicazione digitale muderna, tecnulugia di hardware è software di computer, tecnulugia di misurazione di energia elettrica, analisi di energia, gestione di a dumanda, gestione di l'efficienza energetica, pagamentu mobile è tecnulugia operativa mobile. per aiutà l'imprese à realizà a gestione di i costi di l'energia, l'electricità di sicurezza, a qualità di l'energia, l'electricità anormale è per ottene u scopu di l'usu di l'energia sicura, a riduzione di i costi è l'efficienza.

 

上海计量展5

 

 

Cù l'avventu di l'Internet di e Cose è l'era intelligente, cum'è una impresa innovativa profondamente impegnata in u campu di l'energia intelligente, Linyang Energy opera più di 150 milioni di metri di elettricità è terminali di putenza in u mondu cun una bona reputazione per i so prudutti, qualità è servizii. .Sta mostra hà dimustratu cumplettamente a qualità, l'affidabilità è l'innuvazione di i prudutti è e soluzioni energetiche Linyang, chì sò stati largamente ricunnisciuti è elogiati da i participanti.À u listessu tempu, Linyang hà da rinfurzà ancu u cuntrollu di u sviluppu di u mercatu, stabilisce a direzzione di a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia, migliurà a ricunniscenza di a marca è a cumpetitività cumpleta, cercandu di esse "un pruduttu di prima classe è un fornitore di servizii d'operazione in u campu glubale di rete intelligente. , l'energia rinnuvevuli è a gestione di l'efficienza energetica ".

 


Tempu di post: 24-May-2021