News - Cumu leghje un metru intelligente?

Anni fà, avaristi vistu un electricista andendu porta à porta cù un librettu, cuntrollà u metru di l'electricità, ma avà hè diventatu menu cumuni.Cù u sviluppu di a tecnulugia di l'infurmazione è a popularisazione di i metri intelligenti di l'electricità, hè pussibule aduprà a tecnulugia di u sistema di acquisizione per leghje i metri à distanza è calculà automaticamente i risultati di i carichi di l'electricità.In cunfrontu cù i metri più vechji, i metri intelligenti ùn solu solu risolve u prublema di a lettura manuale inefficiente di i metri, ma sò ancu un bon assistente per l'analisi di u cunsumu d'energia è a gestione di l'energia.I gestori ponu monitorà è gestisce e dati per mezu di metri intelligenti di l'electricità, per capiscenu a tendenza di u cunsumu di l'electricità in ogni mumentu, per gestisce a putenza in modu efficiente.

Ùn ci hè micca dubbitu chì u metru di l'electricità intelligente hè a tendenza di u sviluppu, ma ancu u sviluppu inevitabbile.Allora induve hè "intelligente" in un metru intelligente?Cumu u metru intelligente realiza a lettura remota di u metru?Fighjemu un ochju oghje.

Induve hè "intelligente" in ametru intelligente?

1. Features di smart electricity meter - funzioni più cumpleta

Sia a struttura è a funzione di i metri intelligenti sò stati aghjurnati è trasfurmati da i vechji.A misurazione hè a funzione basica è core.I metri meccanichi cunvinziunali ponu vede solu i valori di putenza attiva, ma i metri intelligenti, chì sò abbastanza cumuni in u mercatu oghje, ponu cullà assai più dati.Piglià u caldu-vendita Linyang tri-phase electricity meter per esempiu, ùn misurà micca solu u valore di putenza attiva, ma mostra dinù u valore di u putere attivu avanti, putenza reattiva, reverse putenza attiva è costu residual electricity, etc Sti dati pò aiutà. amministratori per fà una bona analisi di u cunsumu d'energia è una gestione più efficace di u cunsumu di energia, per guidà l'ajustamentu è l'optimizazione di u modu di cunsumu di energia.

In più di a cullezzione di dati più ricca, a scalabilità hè ancu una caratteristica significativa di i contatori intelligenti di l'electricità.U modulu di estensione hè una nova generazione di watt-ora intelligente.Sicondu diversi scenarii di cummerciale, l'utilizatore pò sceglie u metru di watt-ora dotatu di un modulu di estensione funzionale differente, cù quale u metru pò realizà e funzioni di cumunicazione, cuntrollu, calculu di metru, monitoraghju, pagamentu di fattura, è altre funzioni, per ottene. assai basata nantu à l'infurmazioni è intelligenti è migliurà assai l'efficienza è u livellu di l'electricità.

2. Features di metru electricità intelligente - dati pò esse trasmessi remotely

Un'altra caratteristica di u metru di l'electricità intelligente hè chì e dati ponu esse trasmessi remotamente.Vale a pena nutà chì i nostri contatori di l'electricità intelligente ùn significanu micca un funziunamentu intelligente indipendente di i metri di l'electricità è ci hè solu un modulu di chip in l'internu.In altri palori, i cuntatori intelligenti di l'electricità sò a strata terminale, ma i gestori anu bisognu di leghje u metru cù u sistema di lettura di u metru.Assumindu chì u metru ùn hè micca cumminatu cù un sistema di lettura remota, hè solu un metru cù solu misurazione.Dunque, u veru significatu di i cuntatori intelligenti hè di utilizà i metri intelligenti cù sistemi intelligenti.

Allora cumu realizà a lettura di u metru remota da u metru intelligente?

Ci hè un cuncettu chì probabilmente avete intesu parlà chjamatu Internet di e Cose.L'Internet di e Cose significa per rializà a cunnessione omnipresente trà e cose è e persone attraversu ogni tipu d'accessu à a rete pussibuli, è rializà a percepzione intelligente, l'identificazione è a gestione di e merchenzie è i prucessi.L'applicazione di lettura remota di u metru intelligente hè sta tecnulugia di acquisizione - trasmissione - analisi - applicazione.U dispusitivu d'acquistu raccoglie i dati, è poi trasmette i dati à u sistema intelligente, chì poi automaticamente alimenta l'infurmazioni secondu l'istruzzioni.

1. Schema di rete wireless

Soluzione di rete Nb-iot /GPRS

A trasmissione di signali wireless, per tutti, ùn hè certamente micca strana.U telefuninu trasmette u signale wireless.Nb-iot è GPRS trasmettenu in u listessu modu cum'è i telefoni mobili.I misuratori di l'electricità anu moduli di cumunicazione integrati chì si cunnettenu automaticamente à i servitori di nuvola.

Funzioni: Rete simplice è veloce, senza cablaggio, senza equipaggiu di acquisizione di cunfigurazione supplementu, è micca limitatu da a distanza

Scenariu applicabile: hè applicabile à l'occasioni induve i pruprietarii sò spargugliati è luntanu, è i dati in tempu reale sò forti.

Schema di rete LoRa

In più di NB - IoT chì hè direttamente cunnessu à u servitore nuvola, ci hè un concentratore LoRa (modulu di cuncentrazione LoRa pò esse messu in metri) per caricate dati à i schemi di rete di u servitore nuvola.Stu schema, paragunatu à u schema NB \ GPRS, hà u più grande vantaghju chì finu à chì l'equipaggiu d'acquistu, u segnu pò esse trasmessu, senza paura di u puntu cecu di u signale.

Caratteristiche: senza cablaggio, forte penetrazione di signale, capacità di trasmissione anti-interferenza

Scenariu applicabile: ambiente d'installazione decentralizatu, cum'è distrettu cummerciale, fabbrica, parcu industriale, etc

2. Schema di rete Wired

Siccomu u metru RS-485 ùn hà micca bisognu di aghjunghje cumpunenti di moduli di cumunicazione, u prezzu di unità hè più bassu.Accoppiata cù u fattu chì a trasmissione cablata hè generalmente più stabile cà a trasmissione wireless, cusì e soluzioni di rete cablate sò ancu populari.

Passa da Rs-485 à GPRS

U metru di l'electricità hà a so propria interfaccia RS-485, è a linea di trasmissione RS-485 hè aduprata per cunnette parechji metri d'electricità di l'interfaccia RS-485 direttamente cù i metri di l'electricità cù u modulu di cuncentrazione per stabilisce a reta di trasmissione di dati.Un modulu cuncentratorepò leghje 256 metri.Ogni metru hè cunnessu cù u metru cun concentratore attraversu RS-485.U metru cun concentratore trasmette dati à u servitore nuvola attraversu GPRS / 4G.

Features: prezzu unitario bassu di metru d'electricità, trasmissione di dati stabile è veloce

Scenariu applicabile: applicabile à i lochi d'installazione centralizzati, cum'è case di affittu, cumunità, fabbriche è imprese, grandi centri commerciali, appartamenti d'alberghi, etc.

Travagliu d'acquistu di signali è di trasmissione, equivalenti à un travagliu stradale.Per via di sta strada, ciò chì hè trasportatu è ciò chì hè ottenutu hè cumpletu secondu diversi scenarii d'applicazione di l'utilizatori è cù diversi sistemi di lettura di metri.Scenarii cum'è fabbriche, u bassu efficienza di misurazione energia elettrica tradiziunali, dati cunsumu energia hè incompleta, imprecisa è incomplete, hè utile à piglià a gestione energetica di Linyang per aiutà à realizà surviglianza energia in tempu reale è cuntrollu di coordination.

 

 

Sans titre 4

 

Sans titre 5

Lettura automatica di u metru: secondu i bisogni di l'utilizatori, u metru pò esse lettu automaticamente per ora, ora, ghjornu è mese, è più di 30 elementi di dati elettrici ponu esse copiati in 3 seconde.Fornisce supportu di dati per u monitoraghju di l'utilizatori, realiza a visualizazione di l'elettricità, evita a lettura manuale di i contatori è a verificazione di dati finanziarii, risparmia assai u costu di u travagliu è migliurà l'efficienza di u travagliu è a precisione di e dati.

2. Rapportu cumpletu: u sistema pò visualizà u rapportu di quantità elettrica in periodi di tempu differenti secondu e richieste di l'utilizatori, è generà u rapportu di corrente, tensione, frequenza, putenza, fattore di putenza è energia elettrica reattiva di quattru quadranti in tempu reale. .Tutte e dati ponu esse generati automaticamente graficu di linea, graficu à barre è altri grafici, analisi comparativa cumpleta di e dati.

3. statistiche di efficienza di u funziunamentu: registra l'efficienza di u funziunamentu di l'equipaggiu è generà rapporti, chì ponu esse paragunati cù e dati di efficienza in u periodu di tempu specificatu.

4. Users ponu inquire à ogni mumentu: utilizatori pò inquire u so infurmazione pagamentu, acqua è cunsumu di l 'electricità, inchiesta registru pagamentu, u cunsumu elettricità in tempu reale è cusì in contu publicu WeChat.

5. Alarma di difettu: u sistema pò registrà tutte l'operazioni di l'utilizatori, u cambiamentu, i so paràmetri è i bisogni di l'altri utilizatori.

 


Tempu di pubblicazione: 18 settembre 2020