News - Reset di i contatori intelligenti di l'electricità è l'analisi di difetti è e soluzioni di i contatori di l'electricità intelligenti

Resetten metudu dimetri intelligenti

I metri multifunzionali sò generalmente metri intelligenti.Pò esse resettate i contatori intelligenti?

I misuratori di l'electricità intelligenti ponu esse resettati, ma questu hè bisognu di permessu è struzzioni.Allora, se l'utilizatore vole resettate u metru, u so propiu funziunamentu hè impussibile di compie, u zeroing hè in generale per spiegà u mutivu, lasciate chì a cumpagnia di alimentazione elettrica o i pruduttori di u metru d'electricità compie u zeroing.

 

Ripristina u metru di l'electricità

U resettore pò esse realizatu attraversu u portu 485 da HHU, ma ci sò tempi limitati per u resettore.Si deve esse tornatu à a fabbrica in casu di oltre limitaiton.

1. Prima, avemu bisognu di priparà un portu 485 per inserisce in u portu AB

2. Cunnette l'altra estremità di u filu di cunnessione à e duie interfacce à l'angulu inferjuri di u metru di l'electricità intelligente.

3, appughjà longu u buttone di reset di u metru di l'electricità, dece seconde dopu pudete sente u sonu dripping.

4. Connect u metru di l'electricità intelligente à l'urdinatore attraversu u portu 485, resettate cù u prugramma di resettore, è u metru di l'electricità intelligente hè resettatu cù successu.

 

Cumu resettate a carta IC multifunzionalemetru di l'electricità?

A carta di reset hè necessaria per u reset per rimborsà a fattura di l'electricità à a carta.S'ellu hè scadutu, u supplementu deve esse fattu prima.Duvemu inserisce a carta di reset per resettate u metru di l'electricità.Ma i cunti di u metru di l'electricità è a carta di reset deve esse listessi, altri ùn hè micca permessu.

 

Analisi di fallimentu è suluzione di metru intelligente di l'electricità

Avà u metru intelligente hà rimpiazzatu cù successu u metru meccanicu.Ancu se u metru intelligente hè più intelligente cà u metru meccanicu, i requisiti tecnichi più elevati di u metru intelligente sò richiesti.Dunque, quandu u metru intelligente ùn funziona, pudemu analizà da i seguenti aspetti.

 

Classificazione di e cause di fallimentu di i contatori intelligenti di l'electricità

 

I difetti di stallazione

Quandu i cuntatori intelligenti di l'electricità sò sempre in a fase di stallazione, l'utilizatori ùn ponu micca aduprà l'electricità per via di a disconnessione di u relay di u metru di l'electricità, è u dipartimentu di alimentazione ùn pò micca accende per restaurà l'alimentazione in situ, cusì un novu metru di l'electricità deve esse. rimpiazzatu.Ci hè principarmenti dui motivi per questu: una pussibilità hè chì u dipartimentu di verificazione di a misurazione ùn hà micca attivatu dopu l'attività di prova o ùn hà micca datu l'ordine per accende.Una altra pussibilità hè chì u signale sbagliatu si mostra durante u prucessu di stallazione.

 

I difetti di u funziunamentu

I contatori di l'electricità si spegnenu di colpu durante u funziunamentu, soprattuttu per via di u cunsumu d'energia di sovraccarichi per un bellu pezzu, chì accade cumunamente in tutte e piccule imprese è in a fabbrica di casa.L'operazione di sovraccarichi longu hà un effettu seriu nantu à a vita di serviziu di u relé.Se a temperatura hè troppu alta, hè assai faciule di pruvucà u focu in u currenti di sovraccarichi.Quandu scorri à traversu u puntu di cuntattu, u calore aumentatu pò deteriorate continuamente l'ambiente di travagliu, è in u risultatu di guidà à a disconnection o brucia di u relé integratu.

In particulare, pudete verificà se l'articuli seguenti sò intactu

1. Verificate s'ellu l'aspettu di u metru di l'electricità hè dannatu o brusgiatu, è se u sigillu hè in bona cundizione;

2. Verificate s'ellu u screnu di visualizazione di u metru di l'electricità hè cumpletu è s'ellu ci hè un difettu cum'è schermu neru;

3. Appughjà u buttone per verificà s'ellu u clock, u periodu di tempu, a tensione, u currente, a sequenza di fasi, a putenza è i fatturi di putenza di u metru di l'electricità sò normali.

 

U telecomando falla

U cuntrollu remotu hè una grande funziunalità di i metri intelligenti, ma qualchì volta l'applicazione attuale di u cuntrollu remota di cuntrollu intelligente ùn hè micca assai stabile, in particulare quandu u metru in una carica alta, se l'unità elettrica intelligente in u cuntattu di relé si deforma, pò influenzà u influenza di i signali di lettura di u metru, è quandu a lettura di u metru hè interrotta, avemu bisognu di verificà ancu s'ellu u metru elettricu intelligente hè cunnessu à a reta Internet è micca u cuncentratore ùn hè micca dannatu o micca ecc.

 

Metudu di risoluzione di i prublemi di metru intelligente di l'electricità

Sviluppà l'equipaggiu di serviziu in situ

A cosa più impurtante per i metri intelligenti hè a sicurità è a stabilità.Una volta ci hè un tagliu in u relé integratu in u metru intelligente, u situ di dispusizione ùn pò micca accende, è a suluzione pò solu esse risolta cambiendu u metru.Questu porta à calà l'efficienza di trasfurmazione attuale di i metri intelligenti è a qualità, cusì cù u supportu di l'equipaggiu di serviziu di campu, l'operatore pò trattà cù i prublemi di u cambiamentu di relè è u cambiamentu inespettatu di relè in situ, senza un prucessu complicatu di cambiamentu di metru, chì migliurà assai l'abilità di scena di a risoluzione di i prublemi di u metru intelligente è u serviziu in situ.

Disegnu di affidabilità di hardware è software

Sottu operazione alta carica, u requisitu di relè hè altu.I meccanismi di prutezzione deve esse stabilitu per u relé integratu per monitorà strettu u principiu di l'azzione è u mecanismu d'azzione di u relé è per riduce a freccia di u signale di falsa alarme di u relé è assicuratevi chì nisuna operazione sbagliata è azioni inaffidabili à causa di cambiamenti in fattori ambientali accadenu.

 


Tempu di post: 14-May-2021