Notizie - Linyang hà firmatu un Accordu Quadru di Cuuperazione Strategica cù a Cumpagnia di Suministazione di a Griglia Statale Lianyungang per a Cuuperazione d'Affari Solar PV + Energy Storage.

U 15 settembre 2020, a cerimonia di firma di l'accordu quadru di cooperazione strategica è l'accordu di cooperazione di prughjetti di dimostrazione trà Jiangsu Linyang Energy Co., Ltd. è State Grid Lianyungang Power Supply Company hè stata in Lianyungang City di a pruvincia di Jiangsu.

 

07129619406 (1)

 

Grazie à e boni risorse naturali è l'ambienti pulitichi, entrambe e parte facenu una cooperazione profonda in i settori di l'utilizatori cummerciale è industriali, edifici publichi, parchi industriale, servizii energetichi cumpleti, generazione di energia fotovoltaica distribuita, almacenamentu di energia è sistema di micro grid, energia. efficienza è gestione di l'assi di carbonu, etc. A cuuperazione include a custruzzione è u funziunamentu di prughjetti di sparghjera fotovoltaica + energia distribuita, è ancu a custruzzione è u funziunamentu di i prughjetti di stazioni di energia di almacenamiento d'energia.Prughjettanu di sviluppà una centrale fotovoltaica distribuita di 200 MW è sustene i prughjetti di almacenamentu di energia è i prughjetti di almacenamentu di energia 200 MWh in trè anni per mezu di investimenti cooperativi o investimenti di terzu.I dui lati piglianu tutti i vantaghji è sviluppanu, custruiscenu, investiranu è operanu inseme parchi industriali è fotovoltaici (PV), almacenamentu d'energia è rete microelettrica, è ancu u prughjettu di a stazione di almacenamentu d'energia, è esploranu u sistema di almacenamentu d'energia basatu annantu à l'energia intelligente. piattaforma in u piccu shift è serviziu ausiliari, risposta dumanda, datu grande-scala energia rinnuvevuli, affidabilità supply power, sicurità è altri aspetti di l'innuvazione di tecnulugia è mudelli di cummerciale.

À a cerimonia di firma, Cheng Zhenhe, u direttore generale di State Grid Lianyungang Power Supply Company, hà dettu chì a firma di a cooperazione strategica trà Lianyungang Power Supply Company è Linyang Energy hè una azzione concreta per prumove a riforma energetica, è ancu un novu capitulu per u duie parte per sviluppà inseme novi opportunità è apre un novu capitulu per realizà a cooperazione, l'interazzione, i vantaghji cumplementarii è u benefiziu mutuale.In u futuru, i dui lati custruiranu inseme novi forme è miccanismi di cuuperazione è di sviluppu, realizanu una cooperazione più larga in servizii energetichi cumpleti cum'è l'energia distribuita, l'almacenamiento d'energia è a gestione di l'energia di u cuntrattu, è rinfurzà u livellu di coordinazione strategica.

Lu Yongxin , Vice President di Linyang Group hà introduttu u sviluppu cummerciale generale di l'energia di Linyang, in particulare hà dettu chì quandu si tratta di a prima mità di questu annu, sottu à l'impattu negativu di a diffusione di u focu glubale, Linyang hà ottinutu una grande crescita per approfondisce u sviluppu di u mercatu. è aghjustà e misure strategiche.

Fang Zhuangzhi, vicepresidentu di Linyang hà introduttu un altru prughjettu, chì hè firmatu à u stessu tempu.Hè firmatu cù Jiangsu Qitian Tower Manufacturing Co., Ltd. per 2 MW distributed photovoltaic (PV) + 2 MWH energy storage.U Signore Fang hà ancu introduttu u prughjettu di dimostrazione di linyang "alta sicurezza, longa vita, alta efficienza, attenuazione bassu, intelligenza" di e soluzioni di sistema di almacenamentu di energia di fosfatatu di ferru di lithium di grande capacità.

 

07650210367

I prupietari di u prughjettu di dimostrazione firmavanu un accordu tripartitu di serviziu di conservazione di l'energia.

 

À a cirimonia di firma, u pruprietariu di u prughjettu di dimostrazione Jiangsu Qitian Tower è Lianyungang Huasheng Renewable Energy Co., Ltd, è Lianyungang Zhiyuan Electric Power Design Co., Ltd. firmavanu un accordu di serviziu tripartitu.Lianyungang Huasheng Renewable Energy Co., Ltd, Lianyungang Zhiyuan Electric Power Design Co., Ltd à u listessu tempu Firmatu un accordu di cuuperazione.

07721420975

Lianyungang Huasheng Renewable Energy Co., Ltd, è Lianyungang Zhiyuan Electric Power Design Co., Ltd. firmatu un accordu di cooperazione è sviluppu di serviziu di risparmiu d'energia.

 

Per mezu di l'accordu di cuuperazione strategicu firmatu cù State Grid Lianyungang Power Supply Company, Linyang Energy accelerà l'espansione di l'affari "FOTOVOLTAIC + almacenamiento d'energia".Attualmente, u sviluppu vigoroso di l'energia rinnuvevule hè diventatu un cunsensu cumuni è azzione concertata in a riforma energetica glubale è a risposta à u cambiamentu climaticu.Dapoi l'avventu di l'era di a parità fotovoltaica, Linyang Energy hà accumulatu più di 1,2 GW di prughjetti sottu parità è licitazione cumpetitiva, è riservà attivamente diversi tipi di risorse di stazione di energia distribuita in parità, cù quasi 3GW in manu.Cù l'aumentu cuntinuu di a capacità installata è u rapportu di generazione di energia di l'energia rinnuvevule centralizzata è distribuita cù alta volatilità è intermittenza, u rolu impurtante di u sistema di almacenamentu di energia in u futuru sistema di energia elettrica è energia hè diventatu sempre più evidenti.Linyang usa a tecnulugia di almacenamentu di batterie di fosfatatu di ferru di litio, pigliendu u almacenamentu di l'energia è l'almacenamiento di l'energia da l'utilizatori cum'è a direzzione principale di sfondate, affittendu l'imprese principali di "Energia intelligente, energia rinnovabile, risparmiu d'energia", impegnata à "esse un pruduttu di prima classe". è fornitore di servizii di operazione in u campu glubale di Smart Grid, Energia Rinnovabile è Gestione di Efficienza Energetica ".


Tempu di pubblicazione: 23-settembre-2020