News - Cumu selezziunate un metru di l'electricità?

Cumu selezziunà u metru di l'electricità per corrente?

Ci hè dui valori attuali nantu à u pannellu di u metru intelligente, cum'è mostra in a stampa sottu.U Linyangmetrumarca 5 (60) A. 5A hè a corrente di basa è 60A hè a currente massima nominale.Se u currente supera i 60A, serà sovraccaricatu è u metru intelligente brusgiarà.Per quessa, quandu sceglite un metru intelligente, da una banda, ùn deve esse più bassu di u currente di basa è da l'altra banda, ùn deve esse più altu ch'è u currente nominale massimu.

SM150 (1)

Suppone chì i nostri apparicchiaturi ordinali: computer 300W, TV 350W, climatizzatore 1500W, frigorifico 400W, riscaldatore d'acqua 2000W.Pudemu calculà cusì: currente = (300+350+1500+400+2000) W/220V≈20.6A.Puderemu installà 5(60)A metri per via di l'aghjunzione pussibule di l'apparecchi in u futuru.

Pruvate di selezziunà u tipu di metru secondu u currente di u metru.I misuratori di l'electricità sò divisi in metri di elettricità trifase è metri di elettricità monofase.In generale, i misuratori di l'electricità trifase sò usati quandu u currente di misurazione hè più grande di 80A, ma ci sò parechji tippi è specificazioni di cuntatori di electricità monofase è metri di electricità trifase, cusì cumu sceglie questi tipi è specificazioni?

 

Cumu sceglie u mudellu di metru monofase

I misuratori monofasi anu ancu cuntatori elettronichi è smart meters.Per l'abitazione in affittu è a residenza induve ùn sò micca necessarie funzioni più cumplicate, pudemu sceglie i metri elettroni monofasi.Stu tipu di metru hà a funzione generale di misurazione.Sè più funzioni sò nicissarii cum'è u piccu è a putenza di valle, fatturazione di u tempu, funzione prepaid, allora scegliemu i metri intelligenti.Attualmente, assai cumunità facenu a rinnuvazione cù i contatori intelligenti.

 

Cumu sceglie u mudellu di metru di l'electricità trifase

In fatti, cumu sceglie un metru di l'electricità trifase hà ancu bisognu di verificà chì funzioni sò richieste.Giniralmenti, s'ellu solu u putere deve esse verificatu, l'attellu, picculi fabbriche o buttreghi cummirciali, basta à sceglie u metru di l'elettricità trifase ordinariu elettronicu, cum'è Linyang SM350, chì hà una varietà di specificazioni attuale à sceglie, cum'è 1,5. (6)A, 5(40)A, 10(60)A, etc., U massimu pò esse 100A.Se a corrente di una fase supera 100A, hè cunsigliatu di utilizà 1.5(6)A è trasformatore inseme.Stu tipu di metru hè di solitu un metru di bassa tensione cù specificazione di tensione di 220 / 380V.

In l'attellu di fabbriche medie è grande, u currente hè relativamente grande, è u currente monofase deve esse più di 100A.Inoltre, grandi fabbriche ùn solu bisognu di verificà u gradu di l'electricità, ma ancu bisognu di fà assai analisi di dati, cum'è l'analisi di a curva di carica di forza, etc. Per quessa, u metru di l'electricità ilittronica attiva ordinariu hè luntanu da risponde à i bisogni di i clienti.Sta volta avemu sceltu i nostri contatori intelligenti trifasi o metru elettricu multifunzionale.Stu tipu di metru elettricu pò ghjunghje à a precisione di 0.5s è 0.2s, cù una misurazione più precisa è u prezzu ecunomicu relative.Stu tipu di metru ilettricu hà funzioni più putenti cà i metri ilittronica sopra, cum'è a misurazione di u tempu è a fattura, a misurazione di surviglianza è e funzioni di registrazione di l'avvenimenti, etc. Per quessa, u prezzu serà più altu.

In casu di un utilizatore di misurazione di a centrale elettrica, l'utilizatori di a substazione, un metru elettricu trifase à trè fili d'alta tensione hè probabilmente necessariu.Ci sò dinù qualchi impresa di high voltage, chì aduprà tri-fasi tri-fili high voltage meter è tri-fase quattru fili voltage meter in u cabinet high voltage, è decide chì unu à aduprà basatu nantu à esigenze in situ.In generale, più grande hè a corrente per esse misurata, più alta hè a precisione necessaria è, per quessa, u prezzu di u metru diventa più altu.U prezzu di un metru 0.2S serà più di triplu quellu di un metru 0.5S.

 

Cumu sceglie un metru intelligente

Un bon metru intelligente duverebbe avè assai funzioni putenti, in più di e funzioni sopra, ma hà ancu e funzioni di anti-tampering, almacenamiento di dati, u logu di l'eventi, misurazione remota, monitoraghju di u cunsumu d'energia è altre funzioni, cumpresa a misurazione remota. , funzione surviglianza cunsumu energia.Passemu più caru di u metru elettricu tradiziunale per cumprà i metri micca solu per vede u putere, ma per vede l'altri funziunalità intelligenti di u metru intelligente.

Sistema di surviglianza cù funzioni di l'equipaggiu di surviglianza, puderia esse vistu attraversu l'analisi di dati quandu si accende, quandu si chjude, a so tensione, u currente, u fattore di putenza si svia da u normale, sia a temperatura di u travagliu di i dati è di l'equipaggiu sia esorbitante, sia a fase aperta. , s'ellu per via di prublemi miccanicu sò overburdened, etc., hannu un ochju à i dati hè una maglia.

 

U valore di i contatori intelligenti cù un sistema di lettura prepagatu à distanza

Quandu u metru intelligente hè dotatu di u sistema di lettura di u metru prepagatu remota, ùn solu capisce a lettura automatica remota di u metru, ma pò ancu tirà remotamente u switch, pagà a fattura in linea, riparà u difettu è altre funzioni.U persunale di gestione di l'electricità pò ancu realizà u monitoraghju è a gestione 24 ore à traversu l'urdinatore o l'APP mobile, è l'utilizatori ponu ancu pagà automaticamente a fattura è dumandassi i carichi di l'electricità.À u listessu tempu, hè un inseme di soluzioni perfette di cullizzioni di dati energetichi è sistemi di gestione di a pruprietà, cumpresi servizii di pruprietà, mantenimentu di l'ingegneria, APP d'utilizatori, cunti publichi d'utilizatori, furnisce un supportu automaticu di serviziu di nuvola, gestione di i costi operativi, migliurà a prufittuità, è aiutanu l'imprese. per scala rapidamente.


Tempu di post: 12-May-2021