News - Cunniscenza basica nantu à i contatori di l'electricità

Attualmente a maiò parte di i contatori di l'electricità sòmetri prepagati.Se pagate abbastanza per l'electricità in un tempu, pudete ignurà di pagà l'electricità per parechji mesi.Quantu sapete di u currentecontatori di elettricità prepagati intelligenti?Ebbè, permette di esplorà alcune cunniscenze basi di i metri di l'electricità cum'è seguita.

Chì sò l'indicatori luminosi nantu à u metru di l'electricità?

 

pulse

Pulse luce: quandu u putere hè nurmalmente utilizatu, l'indicatore luminosu di impulsu lampeggia.Se a luce di impulsu ùn hè micca accesa, ùn ci hè micca putenza cunnessa à u metru di l'electricità.Più veloce a luce lampeggia, più veloce u metru corre.Quandu l'indicatore di pulse lampeggia 1200 volte, indica chì a putenza di 1kWh (kWh) hè stata utilizata.

Luce di creditu: quandu u creditu hè scadutu, a luce di creditu serà accesa per ricurdà à l'utilizatori di carricà u creditu.

 

 

luce di creditu

Cumu leghje u screnu LCD?

Pudemu verificà u gradu à traversu u screnu LCD metru.U numeru mostratu hè u nostru putere cumulativu utilizatu è a data è l'ora attuale.U cunsumu di l'electricità attuale in un periodu hè uguale à a diffarenza trà u numeru indicatu nantu à u metru di l'electricità à a fine di u periodu è u numeru indicatu nantu à u metru di l'electricità à u principiu.I metri di l'electricità ordinariu ponu esse precisi cù dui decimali.Ci hè u prezzu di l'electricità di u piccu è di a valle è mostrarà ancu a quantità di l'electricità di u piccu è di a valle, da quale pudete ancu leghje a quantità elettrica di u mese passatu è a quantità elettrica di u mese precedente.

buttone

U buttone biancuhè utilizatu per verificà l'infurmazioni di u metru di l'electricità.A schermu scroll up and down ogni volta quandu si pressu.Nantu à a finestra di lettura, mostrarà parechje infurmazione prufessiunale, cum'è u prezzu attuale, a data attuale, è a putenza attiva tutale etc.

 

Sigillu prepagatu SM350

 

Per piacè fate attenzione à i cerchiparti sigillate, chì ùn pò esse dannatu, altrimenti, serà cunsideratu cum'è tampering per esse arregistratu in u sistema.

 

 


Tempu di post: May-10-2021